Reusita vs Miraj !




     Rasfoind astazi internetul am dat peste postarea Ioanei…nu conteaza care Ioana..o Ioana minunata! Asa mi-a venit ideea sa va intreb …Cam cat sunteti voi in stare sa luptati pentru visele voastre? Va faceti un plan sau va urmati vocea interioara?...si apoi….daca musca dracii din voi…muscati si voi din ei? Ripostati? Va luptati, va tavaliti pentru reusita?..sau ramaneti calmi , statornici, neclintiti si lasati la aprecierea Divinitatii indeplinirea visului?
Depinde sau nu de noi si in ce proportie daca visul se concretizeaza?..Intindeti mana pentru a simti si a sti in ce directie trebuie sa va deplasati sau intindeti  mana pentru a va lasa prinsi de mana si condusi?
De felul meu is o fire luptatoare (Sorin imi spune ca am cutitele la brau) si lupt pana in panzele albe, daca vad ca pe masura ce inaintez ma apropii de rezultat. Pot spune ca devin cicalitoare, ciocanitoare , fac tumbe, sar, ma rostogolesc, ma incalcesc, ma descalcesc dar tot ajung la rezultat. Ca orice individ am momentele mele…si de multe ori adun si car dupa mine toti ciulinii de pe carare, iar la destinatie am parul valvoi , picioarele jdrelite si hainele ponosite. Eeee…acolo incepe suferinta , usturimea ranilor, descalcirea parului, spalarea hainelor , curatirea trupului si abia apoi poti sa deschizi gura si sa te bucuri cu adevarat de gustul divin al implinirii visului.
In curiozitatea mea(de copil mare ce sunt), recunosc ca au fost momente in viata mea cand am luptat pentru ceva si nu s-a dovedit a fi decat o naluca. Asta inseamna ca am ajuns la rezultat - naluca! Cum facem de reusim sa fim captivi in propriile noastre vise si visuri? Cred ca de fapt nu esti constient de ceea ce ti se intampla in propria realitate si joci totul pana la ultima carte, crezand cu tarie ca esti pe drumul corect catre rezultat, trofeu, pomul din mijlocul Edenului.. Iti blochezi subconstientul cu ganduri si rezultate ce nu isi au rostul. Batalia finala se duce pe doua fronturi.Pe unul din fronturi se razboiesc sentimente si trairi . Pe celalalt esti ademenit de mrejele rezultatului, si apoi ai sa traiesti infrangerea de a fi luptat pentru o bucata de desert. Decat sa traiesti moartea sufletului amagit mai bine preferi sa traiesti moartea sau ranile carnii . Nu vrei decat sa ajungi la rezultat si sa gusti din cupa cu licoarea rezultatului pe care tu o crezi cu tarie a fi dulce ca mierea...dar daca e amara?...Daca in tot acest timp ai fi coborat in tine si ti-ai fi facut o radiografie panoramica chiar daca ai fi vazut mai putin clar...tot ai fi vazut naluca si razboiul pe care il duci pentru miraj!
Legaturile facute in cer se dezleaga tot in cer iar panzele tesute in capul tau, tot acolo se dezleaga.
E hilar pentru ca fiecare dintre noi ascundem in interiorul nostru un copil care incurca itele, iar mai tarziu, acelasi copil devenit adult trebuie sa le descurce...
Nu uita ca intre cer si pamant esti tu cu trairile tale! Vorbeste cu tine si vezi unde vrei sa ajungi!Acopera-ti capul cu incredere! Poarta la gat cheia atentiei! Tine in buzunar o batista care sa miroasa a rugaciune!Incalta-ti pantofii care te conduc la liman!Daca esti femeie, pune-ti pe trup rochia trairilor pozitive! Daca esti barbat acopera-ti trupul cu un costum croit din sinceritate si reflectie!
Importanta nu o da rezultatul prin dobandirea „a ceva”, ci parcursul in sine....
Ma semnez Eu,
Auras Ingeras , Lia, Mami, Fluturas,
Ma semnez eu,... cu sufletul si din suflet!

Idei.Ganduri.Nostalgii

Provin din iubire, drept pentru care o respir, ma hranesc cu ea si o eman. Blogul meu este despre metamorfoza sensibilitatii, sentimentelor, trairilor, ideilor, gandurilor, viselor, nostalgiilor... Urmareste-ma!

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu