Abstract




     Toata viata mea nu am facut decat sa ma uit in jurul meu. Lume buna, lume rea sau doar lume. Daca am considerat ca este nevoie sa arhivez un moment, l-am arhivat...arhivez tot ce se poate si in momentele mele de coborare in sine, ma asez in sala cinematografului meu si dezarhivez. Dezarhivez tot ! Cateodata dezarhivez si urmaresc franturi de viata de cand eram copil sau copilarii de cand sunt adult.

     Sunt momente in care vizionez atat de mult si sunt atat de atenta la pelicula incat deasupra capului meu domneste o ceata alba, laptoasa. Incerc sa nu o ating, intrucat are sa imi molipseasca gandurile si sentimentele. Sentimente laptoase, ganduri laptoase si deja esti pe teren minat...poate incepe dezmatul creierului ! Noroc ca s-a inventat pieptanul. Il utilizez cu incredere si pieptan ganduri. Am momente cand imi doresc sa pieptan si gandurile altora nu numai gandurile mele!  Imi place sa ma joc cu cuvintele aici pe hartie , sa le inod sa le deznod, sa le aerisesc , sa le marturisesc. Crezi ca gandurile tale pot fi asemuite cu firele de par? Piepteni parul este egal cu piepteni gandurile? Oare asa ne pieptena si Dumnezeu pe noi? Asa arata si sita Lui? Ca un pieptan?...Idei si intrebari fara raspuns...

     Astazi m-am asezat din nou in sine si vizionez copilarii de adult. Nu poti fi adult pana ce nu esti copil. Si copii fac nazbatii, fac nazuri..., fac cazuri...dar pana la urma tot adulti ajung! Ceea ce traim astazi este rezultatul zilei de ieri, iar ceea ce vom trai maine va fi rezultatul zilei de astazi. Daca astazi umblu nepieptanata, maine...
Imi pieptan parul care incet, incet, devine alb...albul parului, albul laptelui, albul sufletului...nori albi...

     Ma semnez eu,
      cu pace sufleteasca, bucurie,
       ma semnez cu sufletul si din suflet!

Idei.Ganduri.Nostalgii

Provin din iubire, drept pentru care o respir, ma hranesc cu ea si o eman. Blogul meu este despre metamorfoza sensibilitatii, sentimentelor, trairilor, ideilor, gandurilor, viselor, nostalgiilor... Urmareste-ma!

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu