Sus pe Everest






         Astazi , m-am gandit sa conversam despre :   "Subiectele pe care le abordam pe facebook si oamenii pe care ii cunoastem aici" .
         Si...ca sa incep cu mine, in genere sunt foarte atenta cui dau "accepta prietenia". Acum am facut o regula si accept oamenii pe care ii cunosc, care imi sunt dragi, rudele, prietenii. Recunosc ca am facut si greseala de a da acceptul unor oameni pe care nu ii cunosteam si al saselea simt imi spunea ca va fi un gest in van. Oarecum firesc nu ma inselau simturile! Asa am descoperit ca sunt oameni pe care prefer sa ii las in lumea lor, cu fanteziile lor, nebunia lor si micimea lor. Imi place sa discut despre tot felul de subiecte interesante, insa nu consider ca subiectele intime sunt interesante si nici nu as fi vreodata doritoare sa le discut pe facebook. Gura targului spune ca acestea primeaza...

 Parerea mea este ca sunt domni si doamne care nu au inteles rolul acestui site de socializare. Eu una , daca mi-as dori altceva m-ati gasi pe ...sentimente.ro . Probabil barbatii vor spune ca nu toate femeile gandesc asa.
 -" Nu contest ca nu exista si femei gaini, care (ca sa ma exprim mai plastic) accepta vrajeala unor necunoscuti ! ", insa dupa parerea mea , dupa ce ai aruncat un ochi de vultur pe profilul individului /ei iti cam dai seama de ce este pe facebook, daca cauta ceva sau nu... Asa am ajuns sa fac o lista de minim cinci motive pentru care accesez facebookul. Sa purcedem :
 1. In primul rand de aici aflu cel mai repede ce se intampla in oras, care sunt evenimentele importante, daca sunt lansari de carti sau spectacole.
 2. Aici am prietenii, sora , cumnata, colegii si cu un simplu clic vad ce a mai pregatit sora mea pe www.secretelebucatarieinoastre.com , daca a fost la plimbare si a facut fotografii (mai ales ca este la mii de km distanta de mine). Prin foto si transmisii live ma pot bucura odata cu ei.
 3. Aniversarile prietenilor. La acest capitol stau foarte prost asa ca pentru mine facebookul este mana cereasca.
 4. Stirile sunt la indemana mea.
 5. Mi-am regasit colegii de scoala.
Iaca-ta dragilor, am enumerat doar cinci motive din "n" pentru care accesam acest site. Pentru cei care nu ma cunosc mai indeaproape o spun tare si raspicat :
 - " Daca aveti alte ganduri, va asigur ca nu aveti nevoie de mine la prieteni!"

 Stand si analizand mi-am dat seama ca oamenii nu mai sunt rabdatori sa-si cunoasca jumatatea fata in fata, nu mai sunt morali, isi doresc rezultate imediate cu necunoscute si necunoscuti. Dar cum poti sa iti doresti rezultate imediate fara a fi parcurs niste etape?...Cum am mai spus si in articolul Reusita versus Miraj....importanta nu o da rezultatul prin dobandirea "a ceva", ci parcusul in sine... Eu simt ca am reusit sa asez lucrurile frumos in viata mea si pentru mine este o mare bucurie cand revin si revin si revin la locul unde am iubit , locul unde ma regasesc intotdeauna. Nu vad cum facebookul poate sa iti ofere aceste placeri de a retrai momentul intalnirii . Este cel mai frumos sa fii fata in fata (nu in fata unui monitor) si sa te tii de mana cu omul iubit, sau sa fii in asternut , sa vorbesti , sa zambesti, sa susotesti, sa razi , sa visezi, sa faci promisiuni pentru totdeauna. Acolo, tu si el este cel mai minunat sa-ti poti odihni fiinta obosita si sleita de tot ceea ce reprezinta viata...tu pe umarul lui, iar el pe umarul tau... Umarului de langa mine as vrea sa-i spun ca ii duc strans in palme pana la bun sfarsit o promisiune. Defapt este promisiunea noastra! Aceasta promisiune nu poate fi spulberata de anumite persoane care se mint singure si care viseaza la "date-uri" de o ora sau doua in care sa-si satisfaca orice fantezie citita sau vazuta pe undeva, pentru ca neuronul ei/lui nu este in stare sa produca nimic. Dupa ce iti dai seama ca esti un om cu colana vertebrala si ca ispita pentru tine este egala cu zero, te simti inaltat, simti ca esti acolo pe Everest unde aerul este rarefiat, curat, simti ca de acolo poti sa vezi lumea doar tu cu el, cu omul tau.

Cand esti pe Everest este imposibil sa iti doresti sa fii in situatii denigrante de o ora poate doua, topit de frica si griji. Sunt oameni care privesc femeile ca pe niste bucati de carne cu care isi pot satisface anumite pofte carnale. Pradoxul este ca multe femei chiar asa se comporta...Poate ca fac parte dintr-o generatie de mult apusa, poate ratacesc prin acesti ani care nu ma caracterizeaza, insa cred in dragoste, cred in conceptul de familie perfecta, cred in omul meu mai mult decat cred in mine. Niciodata nu am masurat dragostea cu dubiul. Daca se intampla sa am dubii in privinta mea...in dragostea mea si a lui..NICIODATA! Cred in relatia noastra si stiu ca am creat-o in etape, pe bucati si rezultatul este mai mult decat frumos. Este minunat sa faci introspectie cu tine si sa-ti dai seama ca esti mai mult decat ok in familia ta si ca pe linie de suflet nu iti mai trebuie nimic. Tineti minte ce spunea Hrisostomul? " Adevarata fericire nu costa nimic, cand costa ceva nu e adevarata". Iubiti-va mult ! dar iubiti-va de mana si fata in fata. Virtual nu este decat o Fata Morgana....


                                                                                     Ma semnez eu, cu sufletul si din suflet !

Idei.Ganduri.Nostalgii

Provin din iubire, drept pentru care o respir, ma hranesc cu ea si o eman. Blogul meu este despre metamorfoza sensibilitatii, sentimentelor, trairilor, ideilor, gandurilor, viselor, nostalgiilor... Urmareste-ma!

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu